Khamis, Mac 11, 2010

Bila Kak Long Bercuti.....

Pelik sangat hari ni....

Ada rasa sunyi
Campur rasa bosan
Tambah dengan rasa seperti kehilangan
Tak dengar suara dia bising-bising
Tak ada orang lalu-lalang depan meja saya
Tak ada orang yang sekejap-sekejap datang nak tumpang print di tempat saya
Tak ada orang yang minta tolong itu ini dari saya
Tak ada suara yang menyanyi menghiburkan hati sendiri dari bilik dia (mungkin dia fikir suara dia tak sampai keluar)
Tak ada tempat saya nak mengadu hal-hal kerja yang kadang-kadang buat saya bingung
Tak ada tempat saya nak bertanya tentang banyak perkara yang saya belum faham pasal pejabat ini
Tak ada orang yang dapat saya panggil bila ada orang telefon nak bercakap dengan bos, bos pula tak ada
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bosannya tengok pintu bilik tu tutup sepanjang hari ni.
aishh.....kenapa la Kak Long cuti pulak ari ni.....

Esok pintu ini akan terbuka kembali...

p/s: Baru beberapa minit tadi Kak Long telefon. Esok dia masuk kerja. Tau-tau je Kak Long ni orang tulis pasal dia. Hehehe.....Share

Tiada ulasan: