Khamis, Oktober 07, 2010

Entri Khas Untuk AWAK

awak....awak rasa dia tau tak saya sayang dia?sebab saya tak tau macam mana nak tunjukkan kasih sayang saya pada dia.
...bila saya tak ada nanti saya harap dia tak sunyi tanpa saya. saya tak nak dia rasa sunyi macam apa yang saya rasa masa dia tak ada depan mata saya.
awak...saya harap bila saya tak ada dia boleh berdikari. boleh buat semuanya sendiri sendiri. tak perlu lagi bantuan siapa siapa. saya tak mau dia rasa susah tanpa saya di sisi.
saya harap dia cepat jumpa seseorang yang boleh menghiburkan hati dia-yang boleh buat dia ketawa-yang boleh mengusap air matanya-yang boleh dijadikan tempat dia berkongsi suka dan duka. saya mahu dia jumpa dengan orang betul betul boleh ambil berat tentang dia. yang boleh dengar setiap ceritanya. yang boleh ketawa bersama. menangis pun bersama.
awak....saya betul betul harap dia boleh kuat tanpa saya. awak rasa dia boleh tak?


*notahati: tolong jaga diri baik baik bila saya tak ada nanti ya!*Share

2 ulasan:

budak baik berkata...

sye yakin die mampu jge dri..sbb ble keyakinan bdiri,dsitulah sgalenye brmule..lngkah yg yakin n kuat..hehehe

lee_xa is Intan berkata...

semoga dia kuat....